Kampanie i Promocje

  • Ruszyła druga odsłona komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Pod hasłem „Polsko-czeski kunszt piwowarski” marka podkreśla wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki. Czytaj więcej »

  • Heineken wykonał pierwsze selfie z kosmosu

    Poniedziałek, 09 listopada 2015

    Dla uczczenia współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie, Heineken właśnie opublikował pierwsze na świecie selfie z kosmosu, wykonane przez satelitę krążącą na orbicie okołoziemskiej. Zdjęcie zrobiono ponad 200 specjalnym gościom z całego świata, w tym z Polski, podczas unikalnego eventu „Spyfie”, który miał miejsce na Zaporze Hoovera w okolicach Las Vegas. Czytaj więcej »

  • Kultowa postać polskiego kina – Bogusław Linda oraz ceniona ikona rapu – Wojtek Sokół zostali zaangażowani w kampanię promocyjną największej na świecie marki whisky – Johnnie Walker. Efektem tej wyjątkowej współpracy jest singiel Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz. Projekt opowiada o drodze, którą obaj artyści przebyli, by znaleźć się w miejscu, w którym są... Czytaj więcej »

  • W tym roku składanie życzeń będzie łatwe i przyjemne – to za sprawą limitowanej edycji opakowań Tyskiego. Na puszkach i butelkach popularnego lagera odnaleźć można okazjonalne zwroty i sformułowania. Te, zestawione w dowolny i kreatywny sposób, utworzą autorskie życzenia. Specjalne opakowania już trafiły do sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Długie jesienne wieczory nie muszą być nudne. Wie o tym najbardziej energetyczna marka wszechczasów - Black Energy Drink, która tej jesieni specjalnie dla wszystkich fanów energetycznych wrażeń przygotowała wyjątkową ofertę promocyjną. Piękne kobiety, szybkie samochody i pełne napięcia zwroty akcji rozgrzeją do czerwoności każdego. Wystarczy kupić promocyjne opakowanie... Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjna na rzecz drobiu pakowanego

    Środa, 28 października 2015

    Pół kilograma rocznie – o tyle średnio wzrasta spożycie mięsa drobiowego w Polsce. Mimo rosnącej popularności drobiu, wciąż niewielu Polaków sięga po mięso pakowane. Dlatego też Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczęła skierowaną do konsumentów kampanię, której celem jest zwiększenie wiedzy o zaletach mięsa drobiowego pakowanego w atmosferze modyfikowanej (MAP) lub bez... Czytaj więcej »

  • Konsumenci po raz trzeci przetestują produkty FRoSTY

    Poniedziałek, 26 października 2015

    Tysiąc Polaków będzie miało okazję przetestować zestawy najnowszych produktów firmy FRoSTA. Właśnie ruszyła trzecia edycja akcji ZOSTAŃ FRoSTEREM. Czytaj więcej »

  • 26 października 2015r częstochowska firma Jawo rozpoczyna jesienną telewizyjną kampanię reklamową. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach Jawo ponownie będzie promować swoje produkty za pomocą największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych. Jesienna kampania Jawo 2015 obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych, a billboardy sponsorskie... Czytaj więcej »

  • W październiku Żywiec prowadzi kampanię reklamową „Krakowska Parafraza”, która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego. Czytaj więcej »

  • Spot telewizyjny pt. „Świat dla Ciebie zatańczy” nawiązuje do obietnicy marki „Wawel. Radość wyzwala”. Jego emisję zaplanowano od 19 października 2015 r. Zintegrowane działania marketingowe obejmują także konkurs konsumencki na stronie wawelradoscwyzwala.pl, kampanię reklamową w internecie, spot radiowy oraz materiały promocyjne w sklepach. Czytaj więcej »

  • Ruszyła najnowsza kampania reklamowa FRoSTY

    Środa, 21 października 2015

    100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii, swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio. Czytaj więcej »

  • Konspol rusza z ogólnopolskim konkursem konsumenckim

    Poniedziałek, 19 października 2015

    Firma Konspol - producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka - przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Czytaj więcej »

  • Grupa Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

    Poniedziałek, 19 października 2015

    W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Czytaj więcej »

  • Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca prawdziwych smakoszy do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach. Czytaj więcej »

  • Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin rozpoczyna kampanię edukacyjną na temat stosowania środków ochrony roślin w produkcji żywności. Czytaj więcej »

  • Każda paka Tic-Taca daje piątaka

    Wtorek, 13 października 2015

    We wrześniu br. ruszyła promocja marki „Tic Tac” pod hasłem „Każda paka daje piątaka”. Każde opakowanie promocyjne „Tic-Tac” to gwarancja zniżki w wysokości 5 zł przy zakupie u jednego z partnerów akcji: „Rossman”, „Cinema City” i „Sizeer” oraz przy doładowaniu i zakupie starterów w sieci komórkowej „Play”. Czytaj więcej »

  • Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą. Czytaj więcej »

  • Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

    Poniedziałek, 12 października 2015

    W dniu 12 października br. startuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Czytaj więcej »

  • Trwa ogólnopolska akcja promocyjna Nestlé pod hasłem „Moc nagród od Niebieskiego Misia”. Każdy z uczestników może wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »

  • Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

    Poniedziałek, 12 października 2015

    12 października Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego... Czytaj więcej »

  • Marka Carlsberg, jako jeden z pierwszy oficjalny partner UEFA EURO 2016, rozpoczęła w Polsce aktywacje konsumenckie. Dołączyła do niej marka Okocim. W obu promocjach dla konsumentów do wygrania są bilety na mecze EURO 2016 we Francji. Czytaj więcej »

  • Jesień pełna nagród z Vegetą!

    Środa, 07 października 2015

    Jesień nie musi być szara i ponura. Vegeta przygotowała konkurs dla wszystkich konsumentów, dzięki któremu ten czas nabierze kolorów! Akcja promocyjna potrwa od 7 września do 1 listopada 2015 r. i będzie okazją do zdobycia wielu atrakcyjnych nagród, m.in. 2x5 tys. złotych, niezwykle trwałych patelni z powłoką ceramiczną dla wszystkich miłośników gotowania oraz tak przydatnych... Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska - Podróże butelki zwrotnej

    Środa, 07 października 2015

    Carlsberg Polska stworzył drugi animowany film edukacyjny w ramach kampanii społecznej „Weź mnie w obroty”, w którym przedstawiona jest rotacja butelki zwrotnej w naszym kraju i jej wpływ na środowisko. Film video jest już dostępny na kanale YouTube. Czytaj więcej »

  • Marka Nestlé Pure Life z portfolio Nestlé Waters zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiego programu „Wybieram Wodę”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca o współpracy w ramach programu PTD. Czytaj więcej »

  • Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów– parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych... Czytaj więcej »

  • Z początkiem października startuje ogólnopolska kampania reklamowa Mleka Wiejskiego OSM Piątnica. Emisja spotów w ramach kampanii będzie trwać do 8 listopada. Reklamy wykorzystujące hasło „To z Piątnicy, to naturalne” zobaczyć będzie można m.in. w TVP, POLSAT, TVN Czytaj więcej »

  • Klasyczne poranki… z kawą Anatol

    Czwartek, 01 października 2015

    Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Czytaj więcej »

  • Firma Energizer, lider w sprzedaży baterii i akumulatorków* rozpoczął akcją promocyjną skierowaną do najmłodszych. Wystarczy kupić baterie Energizer Alkaline Power lub Energizer Max, żeby uzyskać dostęp do portalu z darmowymi grami mobilnymi. Czytaj więcej »

  • Carlsberg nagrodzi najlepsze pomysły na ekologiczny rozwój piwa. Współpraca z duńskim ośrodkiem analiz, think tankiem Sustainia, zapewni eksperckie wsparcie oraz zaproszenie do współpracy międzynarodowej społeczności działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej »

  • Aż 95 proc. matek dzieci w wieku 8-13 lat dba o to, by ich pociechy regularnie sięgały po mleko i jego przetwory, zaś niemal 40 proc. z nich pod wpływem kampanijnych informacji dotyczących zalecanego dziennego spożycia nabiału, zrewidowała jadłospis swojej rodziny, wprowadzając do niego więcej produktów mlecznych. O tym, że mleko jest „cool” nie tylko w oczach dzieci, ale też... Czytaj więcej »

więcej artykułów